Často kladené dotazy

  •  Podmienky akcie - VÝNOS ZADARMO

    Výnos zadarmo sa vzťahuje iba na tovar označený štítkom „VÝNOS ZADARMO“ a na celú objednávku, ktorej súčasťou je produkt označený týmto štítkom. Objednávka musí byť vykonaná v čase, keď je tento tovar v internetovom obchode označený štítkom „VÝNOS ZADARMO“. Pokiaľ nie je tovar skladom, ale objednávka prebehla v čase, keď tovar bol označený štítkom „VÝNOS ZADARMO“, potom platí výnos zadarmo aj napriek tomu, že zásielka bude doručená v čase, keď už tovar nie je označený daným štítkom.

  •  Koľko stojí doprava?

    Doprava je v rámci celej Slovenskej republiky iba 16 EUR. Tovar privezieme priamo k Vám domov. Spokojnosť zákazníka je pre nás vždy na 1. mieste.

  • Koľko stojí výnos?

    Výnos tovaru si môžete objednať priamo v nákupnom košíku a to pred odoslaním objednávky. Cena výnosu je závislá od celkovej hodnoty objednávky. Výnos pri objednávke do 200 eur stojí 20 eur, v hodnote 200-400 eur stojí 40 eur a pri sume vyššej ako 400 eur je cena 60 eur. Šofér so závozníkom Vám objednávku vynesú na požadované poschodie. Tovar vždy dodávame v demonte a montáž nábytku v ponuke nemáme.

  • Ako prebieha objednávka tovaru?

    Najskôr si tovar vyberiete z našej ponuky na e-shopu. Zakliknite parametre v konfigurátore produktu (napr. veľkosť postele, farbu dreva, druh matraca, úložný priestor) a dáte Kúpiť. V košíku zadáte adresu, spôsob doručenia a platby a objednávku pošlite. Prijatie objednávky potvrdzujeme automatickým emailom a následne budete kontaktovaní pracovníkom, ktorý objednávku a parametre tovaru potvrdí. Tovar Vám objednáme a dva dni pred doručením Vás budeme informovať o presnej dobe príjazdu.

  • Ako prebieha platba?

    Na dobierku v hotovosti/platobnou kartou – tovar platíte v hotovosti alebo kartou vodičovi pri preberaní tovaru.                                                                                                  Prevodom – platbu urobíte prevodom, pričom peniaze musíme mať na účte najneskôr jeden deň pred dodaním objednávky.                                                                                          Kartou online - tovar zaplatíte pohodlne bankovou kartou cez platobnú bránu GoPay.
    Platba v hotovosti alebo kartou pri osobnom odbere – pokiaľ si pre tovar prídete osobne priamo k nám do skladu, môžete zaplatiť v hotovosti alebo kartou.

  • Kedy mi tovar príde?

    Doba doručenia tovaru je vždy iba informatívna a orientačná. Slúži pre Vašu predstavu a je individuálna.

    SKLADOM - Tovar vám privezieme do 10 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
    Do 14 dní - Tovar vám privezieme do 24 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
    1-3 týždne - Tovar Vám privezieme do 31 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
    2-5 týždňov - Tovar vám privezieme do 42 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
    5-8 týždňov - Tovar Vám privezieme do 63 pracovných dní od potvrdenia objednávky.

  • Ako prebieha prevzatie tovaru?

    Vodič zákazníkovi zavolá asi 15 minút dopredu, že k nemu prichádza. Po prevzatí tovaru doporučujeme skontrolovať stav tovaru, či počas dopravy nedošlo k nejakému mechanickému poškodeniu. Ak je všetko v poriadku, podpíšete Doklad o prevzatí a tovar je Váš.

  • Na čo si dávať pozor?

    Pri objednávke tovaru si prekontrolujte, či máte zaškrtnuté správne parametre, či farba dreva alebo čalúnenia zodpovedá Vašim požiadavkám.

    Pri určovaní orientácie rohu sedačky vždy starostlivo čítajte informácie v detailnom popise tovaru. U niektorých rohových sedačiek sa určuje orientácia rohu podľa dlhšej strany s ručným operadlom, nie podľa vizuálneho smeru rohu.

    Vždy pri prevzatí tovar poriadne prekontrolujte. Pokiaľ nie ste spokojní so stavom tovaru, nepodpisujte jeho prevzatie. Svojím podpisom potvrdzujete, že ste tovar prevzali v poriadku.

  • Čo znamená vrátiť tovar do 14 dní?

    Pokiaľ ste s tovarom nespokojní, pošlite nám ho naspäť a my vám vrátime peniaze. Záleží na Vás, či nám ho priveziete osobne alebo využijete nejakú zásielkovú službu. Vždy je potrebné, aby tovar bol starostlivo zabalený a v takom stave, v akom ste ho prevzali.

  • Aký je rozdiel medzi vrátením do 14 dní a reklamáciou?

    Zásadným rozdielom je fakt, že pri vrátení tovaru do 14 dní Vám vrátime peniaze bez udania dôvodu. Pri reklamácii nám musíte vyplniť reklamačný protokol, poslať nám fotky poškodenia alebo poslať priamo tovar na odbornú analýzu. Do 45 dní Vám dáme vedieť, ako reklamácia dopadla.