Reklamácie
Vážení zákazníci, narazili ste na nejaký problém s tovarom, ktorý ste u nás zakúpili?
Nevadí, radi vám pomôžeme a poradíme ako správne postupovať v prípade uplatnenia reklamácie.
Vyfotografujte tovar
V prípade, že narazíte na nejakú závadu pri tovare, ktorý je v záručnej lehote, poškodené miesto kvalitne vyfotografujte (môžete použiť aj viacej záberov).
Vyplňte protokol
Podľa pokynov vyplňte tento reklamačný protokol, ke kterému následně přidejte fotodokumentaci závady a vše nám zašlete na reklamacie@supermobel.sk.
Závadu posúdime
Podľa zaslaných podkladov a vyplneného protokolu, náš odborný reklamačný technik posúdi a vyhodnotí uvedenú závadu.
Spracujeme reklamáciu
Pre vyhodnotenie a vybavenie reklamácie máme k dispozícii až 30 dní, čiže v tejto lehote vašej reklamáciu vybavíme a následne vás budeme informovať.
Vybavíme reklamáciu
Podľa rozhodnutia technika a v danej lehote vybavujeme reklamáciu k vašej plnej spokojnosti, buď vrátením peňazí alebo výmenou tovaru.
zavezeme až k vám
na vaše želanie
na veškerý tovar
do 14 dní