Kategórie

Ako na reklámaciu?

Vážení zákazníci, narazili ste na nejaký problém s tovarom, ktorý ste u nás zakúpili?

Nevadí, radi vám pomôžeme a poradíme ako správne postupovať v prípade uplatnenia reklamácie.

1. Vyfotografujte tovar
V prípade, že narazíte na nejakú závadu pri tovare, ktorý je v záručnej lehote, poškodené miesto kvalitne vyfotografujte (môžete použiť aj viacej záberov). 
 
2. Vyplňte protokol
Podľa pokynov vyplňte tento reklamačný protokol, ke kterému následně přidejte fotodokumentaci závady a vše nám zašlete na reklamacie@supermobel.sk.
 
3. Závadu posúdime
Podľa zaslaných podkladov a vyplneného protokolu, náš odborný reklamačný technik posúdi a vyhodnotí uvedenú závadu.
 
4. Spracujeme reklamáciu
Pre vyhodnotenie a vybavenie reklamácie máme k dispozícii až 30 dní, tz. v tejto lehote vašu reklamáciu vybavíme a následne vás budeme informovať.
 
5. Vybavíme reklamáciu
Podľa rozhodnutia technika a v danej lehote vybavujeme reklamáciu k vašej plnej spokojnosti.

Pridané do košíka:
()
Pridané do košíka:
()
K vybranému produktu odporúčame tieto služby
Zadarmo
Menej
Viac
Máte celých 14 dní na vyskúšanie. Ak sa rozhodnete, že tovar nechcete, jednoducho nám ho vráťte bez udania dôvodu a my Vám pošleme Vaše peniaze späť. Spolupráca s nami je otvorená a bez rizika. Neriskujte, keď nemusíte.
Späť na nákup
Prejsť do košíka